Den vackraste

Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner för denna häst! Hon har gjort mig till den ryttare jag är idag. Känslig, lätt och lyhörd. Hon har lärt mig att läsa av minsta rörelse. Längtar så efter att få sitta på din rygg igen <3 Du är helt underbar och jag hoppas att det tittar ut ett litet häsligt stoföl som blir likadan som sin mamma! För det finns ingen bättre häst är du. Älskade Holly! Har nog länge förnekat det, men du är ta mej tusan nr 1 i min hästvärld. Sam har länge varit det, och han är fortfarande min älskling, men du... Du är en tosig lite märr som man bara inte kan låta bli att älska! Det finns ingen som du vännen. Jag kan bara hålla med din matte om det. Hon är glad som har dig!








Kommentarer
Postat av: Marita

Kan bara hålla med dig Malin :) hoppas också det blir ett sto denna gång men vi får väl se, inte långt kvar nu :)

2013-02-01 @ 08:53:28
Postat av: Jessica

<3

2013-02-02 @ 11:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0