Vår annons

Satte ju ut en annons om gård i veckan och inte mindre än 6 st har ringt oss. De flesta precis på gränsen till 15km från statsgränsen:( Men idag ringde det en riktigt intressant gårdsägare! Inte så mycket mark som vi hade velat ha men absolut tillräckligt för de hästar vi ev kommer ha i framtiden! Så i kväll ska vi höras igen och förhoppningsvis boka in en visning! Och innan ni frågar vart gården finns så börjar jag med att tala om att den inte finns på nogon annonssida eller hos mäklare. Och vi kommer inte heller berätta vidare fören vi bestämt oss om det är ett intressant objekt eller inte. Så ni får vänta:)

Idag är jag hemma med mina underbara barn. För sen väntar mig 6 dagars jobb innan det blir lite ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0