Nu lägger vi i en extra växel

Har slappat till mig på tok för mycket de senaste veckorna med motionen men främst maten. Det har slunkit ner både det ena och det andra och nu är det stopp! Bort med alla snabba äckliga kolhydrater och in med grönsaker, rotfruket och protein! Ny shaker och proteinpulver fick jag av Micke i STHLM. Så det finns här och idag fyllde jag upp kylskåpet med färska grönsaker och rotfrukter. Gott, gott! Middagen idag blev stekt lax, färsk röd paprika, rödlök majs och min goda advocado salsa med mini tomater i. Å så gott det är! Micke kom hem på lunchen och allt slank ner. Även han har kommit igång med löpningen och nu ska vi blir årets snyggaste par haha.

Och imorse när jag lämnat mina underbraa pojkar på dagis så tog jag mig till Kronoskogen och sprang lite. Blev 1.6 km uppvärmning. Sen 3 km i "högt" tempo och avslutade med 1 km lugn jogg. Så 5.6 km blev det idag. Och jag tänkte ta vagnen och hämta pojkarna idag på dagis! Sen blir det att mata ankorna om vädret vill det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0