Läckande blöjor

Nu har vi en liten Pisse-Nisse varje natt. Han heter Philip;) Har testat Pampers strl 5?, å de läcker som ett såll. Har nu Libero strl 7 och de funkar bäst. De läcker nån dag i veckan. Men acceptabelt. Strl 6 läcker varje natt:/ MEn jag känner att nån annan blöja måste ju funka. Så hur är det med Huggies, Ica:s, Eldorado/Basic osv. Vad finnse det för olika märken?

Känner mig trött på att tvätta sängkläder flera dagar i veckan. För det är ju inte lite som läcker tyvärr:/ Har du någon av ovanstående blöjor och kanske vill sälja 5 st till mig som prov skulle jag bli glad! För dyrast är ju inte alltid bäst! Det är bara blöjor med snibbar av intresse, UP&GO blöjor funkar definitivt inte på natten!

Kommentarer
Postat av: tina

icas är som libero i passform något sämmre i uppsugningsförmåga, de har dessutom småförpackningar för 39kr prova den lila förpackningen. huggies är inget vidare alls, tunna och har inte den där torra kontaktytan som libero och pampers har! jag skulle testat lidl egna blöjor eller willys egna. även kika över drickavanorna sista 2h innan sovdags, att bara dra ner litelite grann gör enorm skillnad.

Svar: Philip får välling på natten fortfarande, så det är ju därför han kissar så mycket! Han äter mat 17-18 å sen sängen direkt. SOver ca 18.00 så går inte dra in på någon dricka 2 h innan då de oftast är på dagis då.
Malin

2012-09-27 @ 13:08:36
URL: http://tinasnystart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0