IFORM loppet 2012

Så är vi hemma och har laddat upp batterierna! Loppet gick över förväntan! Bara astfalt och jag började tveka på hur detta skulle gå. Men oj så fötterna gick, ingen smärta, inga domningar. Men tror detta beror på alla dessa upp och nerförsbackar. Starten var riktigt tuff och det gick tufft uppåt! Man sprang samma bana 2 ggr så blev det även tufft i mitten! Jag sackade av sista varvet. Men är nöjd ändå! Kikar man på deras resultat på sidan så är det nytt person bästa igen. Men kikar man på min RunKeeper, så är det inte det. Dock skiljer det inte så mycket:) 







Sen ska Dove ha fotat mig och Micke efter racet, men har inte lyckats få tag på den bilden ännu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0