Trött och irriterad

Natten har varit hemsk. Philip vaknade flera gånger, Micke vände och vred på sig och John sov i vår säng. Summa sumaro, jag sov kasst! Huvudvärk och lite rosslig i hlsen, bergis en förkylning på väg efter 2 dagar i skogen i regn!

Dessutom behöver jag få tag på en person som är totalt oanträffbar för tillfället. *Morr* Ja vi får hoppas h*n svarar snarast! Har fått hjälp av en tjej som är duktig i Photoshop att få liv i mitt "framtida" stall. Detta är ju bara möjligt om man bygger från grunden:) Lovar det ska komma ett inlägg om det under dagen!

Varför ska det vara så svårt att få köpa lite mark och bygga det hus och stall man vill ha??? Kan ingen sälja 10 hk till oss??? Ja jag börjar bli lite bitter. Om 1 år har jag 2 underbara hästar och då vill jag ha mitt egna stall där jag kan bestämma över allt<3

I helgen var John hos mormor och morfar och jag fick lite fina bilder när vi lekte i lövhögen. Älskade ungar. Det är verkligen för dem som livet blir värt att leva och kämpa för!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0