Min träning

Har det varit si och så med. Jag har sprungit 2-3 ggr/veckan men inte riktigt haft suget. Maten har varit kass och jag har ätit mycket godis och kakor senaste 2 veckorna. Men ny vecka, nya utmanigar! Och nu kör jag hårdare med maten och har "schemalagt" träningarna.

Sprang i fredags ihop med min bror. Och det blev nytt person bästa och milen gick på under 60 min:) 
Hem och latade mig heeela helgen:/ Inte bra men i går körde jag på igen och det blev en 5 km runda som jag inte sprungit på väldigt länge! Och idag fortsatte jag med mitt schema och det blev backträning i Myrebobacken. 2 km på 20 min. 1 km upp och 1 km ner, dvs 5 rundor. Jäkla vad jobbigt! Myrebobacken är en skidbacke för er som inte vet. Och jag tänkte köra 1 pass/veckan så länge vädret tillåter. Dock inget bra underlag då det är gräs och brant ner:/ Gled väldigt mycket och det försvårade givetvis det hela. Men nöjd med dagen och det blir vila för min del imorgon. Dvs ingen löpning. Fredag kör jag en 3 km runda och på lördag 10 km igen!


Gårdagens Lunch: Kycklingfile med tomater, gurka och paprika



Dagens träning UPP:) Ser inte så farligt ut, men kika då på nästa bild så får ni mer rätt perspektiv;)



Dagens träning NER:) Vad var det jag sa, det är lååååång backe med rejäl lutning!



Och dagens lunch. Nästan samma som igår fast med stekta Herrecoverts. Mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0