Liten förkyld kille

Philip drog på sig en förkylning i fredags när vi träffade Ella och Isak. Så nu ligger han och vilar lite i sin säng. Inte lätt när näsan är som en kran som inte går stänga av! John kikar på barnprogram och jag passar på att sitta här lite.

Idag blir det jobb hela em/kvällen. Är så otroligt givande! Hade gärna haft mer timmar dock. 45% ger ju inte så mycket klirr i kassan. Så hoppas jag får ett annat deltidsjobb snart:) Idag ska iaf jag och E fika med Pia och K på Robbys. Ska bli såååå roligt att få träffa dem. Men innan dess ska det köras till dagis, träna, städa och plockas. Och tydligen ville inte Philip vila mer för nu står han upp i sängen.

På lördag ska vi kika på en till gård och förhoppningsvis blir det en gård till att kika på. Den har jag höga förhoppningar om bara priset blir det rätta! De gårdar vi kikat på innan har vi beslutat att det är helt fel. Den ena för långt bort och den andra för lite mark till + lite andra saker som inte tilltalade oss. Dessa 2 ligger ca 10 km fr ljungby och inga små krokiga vägar;)

Nehe nu ska jag fylla i en jobbansökan. Morrar lite åt mig själv då jag glömt mina inlog uppgifter å får skapa helt nytt konto:/ Det är ju inte så att det går på 5 min precis. Blä!!!

Bjuder på en höstig bild av John-John när han var ca7-8 mån gammal. Lille Rultetulten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0