Mycket händer på kort tid

Hemsidan öppnad och jag håller på att fiska efter sammarbeten med olika bilstolstillverkare! Vilket faktiskt gått över förväntan. Första sammarbetet spikat och det blir med Klippans bilbarnstolar. Ska bli mycket spännande det här! Foldrar är beställda och mottagna för att kunna lägga ut på bla kommunens dagis och andra ställen där mindre barn befinner sig! Jag hoppas även kunna medverka på olika seminarium! JA nästa år kommer bli ett spännande år:)

Sen så har ju hästarna flyttat till Boda. T är fortfarande halt, men hon springer ändå och blåse upp sig. Hon blev friserad och jag har gosat massa med henne. På fred åker jag dit igen. Synd att det är 3 mil enkel resa dit:( Men då blir det att rida Aragorn som hivade av sin matte idag:/ Mitt på astfalten oxå. Ja vi får hoppas han håller sig i skinnet på fredag!

Fick ett positivt besked idag. Men det väntar jag med att gå ut med innan att är klart och de inblandade vet om det! Och nej det är tyvärr ingen gård vi hittat:(

Philip och John busar och står i. Micke jobbar över idag coh jag är ensam med mina 2 änglar. Eller ja nu är de ju änglar i alla fall:) Philip somnade efter ett bad och en flaska välling och John tittar på djurakuten på TV. Eller djursjukhuset kanske det heter? Sänds på kanal 3.

I morgon jobb och lite mer hemlighetsmakeri innan jag säger något mera! Men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre rutiner och jämnare sådana i framtiden. Lite bilder får ni oxå=) Börjar med en bild på min älskade mamma!



John & Philip



Jag och Micke är med i Apotekets tidning :)



Philip i sin favorit tröja! Som han moster hittade på Ge-kås.






Liten brasa ute i mörkret!



John lär sig dyka på simskolan!







John lär sig flyta!





Avslutar med 3 bilder på mig och lille Philip :)











Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder kram

2012-11-08 @ 07:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0