Vad händer på hästfronten?

Jo då det händer en hel del!

Tähti
står fortfarande hos Emelie och kommer göra det några år till! Ni läser mer om dem här.

Bebis
trivs jättebra hos sin nya familj och vi ser fram emot att se dem på tävlingsbanorna framöver!

Sam gamle Sam. Hen fyller 13 år i år! ch det är 2 år sedan han flyttade till Ann. Dem hoppas jag ni följer här.

Ior
Har det också jättebra och bossar över 2 tinker hingstar;)

Linnéa har kommit tillbaka till Gunilla efter många skador. Och lever nu gott liv som förtidspensionär. Den dagen jag får eget stall kommer jag fråga om denna dam kanske får flytta ner till småland igen! Saknar henne mycket.

Bamse hoppas jag ni följer här. Han börjar blir lugn och sansad igen och John har börjat rida. I sommar ska han visas på premieringen.

Holly är inseminerad med Dalwhinnie och jag var och hämtade henne igår! Så nu håller vi tummar och tår att det tar sig. Så blir det en fin liten föling nästa år. Holly kan ni delvis följa här.

Tror det är alla hästar jag vet något om just nu;) Jag har ju haft mågna fler som vänt hemma hos mig. Men dessa är de som alltid kommer ha en extra plats i mitt hjärta och som jag aldrig kommer släppa! Ska någon dag skriva ner en liten novelll om varje häst. Men det lär ta många timmar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0