Tunga ben

EasyLine och spinning idag. Så otroligt roligt och grymma instruktörer! Träningen kan inte bli annat är kul då. Och riktigt bra musik under spinning passet. Blandat nytt med gammat, taggar till varje låt och ger det yttersta varje minut. Lite tungt i benen idag, men bet ihop och körde järnet! Bittan är grym instruktör. 

Och för er som undrar så tränar jag på TC. Blir ju lite dåligt mer bilder i tränings kategorin, inte så lätt å fota när jag tränar;) Ska bli bättre. Och så har det blivit 8 km promenad. Jag har alltid trott att det varit ca 5 km, men det blir en hel del när man går fram och tillbaka till ungarnas dagis 2 ggr/dagen! För de går dessutom på olika dagis, så lite extra motion blir det. 

I morgon en 3 km joggingtur i snabbt tempo! och mina 8 km promenad då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0