Dagis killen igen:)

Ja det blir lite tjat på Philip, men det är stora saker i hans liv att börja på dagis! Idag var han ute själv utan mig, och det gick jätte bra. Han bryr sig ju inte om mig hehe. I morgon ska vi äta lunch där och på onsdag är han där nog själv ett tag! Går kalas för den lille gossen. 2 bilder från busen idag:)





Även John har varit på dagis och det går kalas där med:) I kväll har jag och John gjort stallet osäkert. Han har ridit på B och tyckte det var super kul! Vill ni läsa om det så gör ni det här!

Och så har jag hunnit jobba lite. Det är bara så givande. Ni som inte testat borde göra det. Trodde aldrig jag skulle trivas så bra, men nu vill jag aldrig sluta jobba! Ja jag älskar mitt jobb och det är jag stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0