Trött eller??

Tydligen! Klädde på båda barnen och mig. Tog nycklar, mobil och Philip under armen. Går ut, tittar upp först när jag är jämte Jaquzzin. Satan! Micke har ju bilen idag:/ Jag som hade planerat att åka till stallet medens Philip sov i bilen. Bara att vända in och klä av Philip och lägga honom inne. Så nu får jag vänta med att åka till stallet tills i em. Tycker det är lugnt och skönt att vara där när Philip sover. Och så kan jag ägna all tid åt John då! Dvs vill han rida så kan han göra det! Men det får vänta, jag som vill prova täckena på Bamse:) Och så fick ju John sina första ridbyxor! Jättefina knäskodda Pull-On med en broderad silver krona på ena bakfickan! Det var svårt att hitta ett par ridbyxor utan rosa eller lila detaljer:/ Lite tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0