Men BAJSA då!!!

Alltså den där Diezel. Vi vet alla att han är, hmmm, "lite" speciell ;) Nåväl, Nyss hemkommen från en 3 km PW resp 3 km jogging runda. Och av dessa km så hade hundarna minst 2 km på sig att göra sina behov. Nick sköter sig som vanligt! Men den där Diezel då... Ne, inte kan man bajsa utanför staketet. Utan 2 min efter vi kommit hem så sätter sig hund-j*veln mitt på gräsmattan och BAJSAR!!!!! Då blir man jäkligt irriterad. Bara att ta grepen och mocka upp skiten. Grrr!!! Annars gick rundan super! Satte selen på Diz och han drog vagnen ca 2 km. Sen blev det medvind på hemvägen och då åkte vagnen före (drog med linor). Så ska låna hem lite skaklar från svärfar, för det här måste vi göra om! Nick sprang lös och frungerade som dragning till Diezel. Pgilip sover fortfarande och får göra det lite till. Stackarn är förkyld som tusan:/




Nu väntas det en promenad till dagis och till affären! ska köpa hem lite gottis tills i morgon. För då kommer farmor hit och passar dem! Micke jobbar och jag får åka och shoppa:) Och så var det ju den där tvätten, disken, de smutsiga golven, leksakerna överallt... Ja det ska jag ju också hinna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0