Härliga dag

Känner att det här kommer bli en toppen dag! Vaknade 05.50 i morse. 10 min innan väckarklockan skulle ringa. 5 min senare vaknar en glad Philip. Och strax efter det Micke. Går upp och tar på mig träningskläderna. För idag ska det spinnas! Precis innan jag ska gå vaknar även John-John och hela familjen är uppe <3

Sticker iväg i mörkret. Hemma 1 timme senare. Då skiner solen och lilla Ljungby börjar vakna till liv. Hem och dukar fram frukost till mina pojkar. Kokar lite ägg och myser. Micke går till jobbet och kvar är jag med pojkarna. Plockar disk och lägger en trött Philip i vagnen. Klockan är redan 9! Och nu sitter jag här. Första egentiden på dagen. Philip sover som sagt och John leker på sitt rum. Lugnet före stormen!

Idag blir det att fortsätta med gårdagens projekt, tvätten. Till det lägger vi en runda till stallet och ett BVC besök för Philip. Känner att vi kommer spendera större delen av dagen ute och det är underbart! Sk ata en tur ner till Lekia och prova bilbarnstolar till John! Kommer behöva en till i Mickes bil. Är mest inne på Britax Hi-Way. Eller en MT hade varit kanon, men den får Philip ärva då han är minst och behöver mest stöd för nacken. Tyvärr har inte lekia Britax, men får testa de dom har!
Lille John går nu utan blöja på dagarna. Ska vi iväg en längre stund och det är mycket kläder på så åker den på. Men annars är han så duktig så! Även på dagis är han utan och än så länge har det bara hänt en olycka. Stora killen! 

Rulte-Tulten John!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0