Nu ska det ta slut!

Mickes sista jobb dag idag och igår började vi med bråket. I natt blev det föräldrar 1 och Philip 0! Bråket handlar givetvis om att han äter på natten och inte sover som han borde. Dock kör vi inte vällingen bort direkt utan han får precis innan han ska sova och så får han en gång vid 2-3 på natten. Det så att hans välling var slut så han har fått Johns. John dricker ju inte längre. Och det är så att Philip gillar inte den;) Vilket resulterar i att han dricker max 1-2 dl åt gången;) Så inte ens en hel flaska har han ätit på hela natten! Micke han sover igenom allt skrik medens jag gjorde Diezel sällskap på soffan;) Gissa om han tyckte det var trångt haha. Men den lille busen får allt vänja sig;)

Dock var vi alla ändå hyfsat pigga i morse. Philip gick upp kl 6 och väckte alla andra som vanligt;) Tur han vaknar som en solstråle vissa dagar iaf. Nu sover han en liten lur, välförtjänt då det var en bristvara under natten! kl 11 är det sista dagen på sommardagiset och det tackar vi för! Är tyvärr inte alls nöjd med det:/ Varje dag jag hämtat ungarna har de varit fulla med matrester och skitiga. Tror de jag lämnar med kläder för att de ska titta på dem eller:/? Nej, fy och blä för sommardagis! Annars har det varit bra för ungarnas del. John älskar det och Philip har varit si och så med. Han gillar inte alls att bli lämnad och vi har fått stanna kvar 10 min varje dag. Man kan ju inte få allt:) De har verkligen de bästa dagisen som finns uppe på Ekebacken och Fågelsång <3


Dagen idag bjuder på jobb och i morgon åker vi till Liseberg (med jobbet). Ska bli riktigt kul att få jobba alla 3 ihop med E. Det händer ju ALDRIG!

Bjuder på en bild från helgen i Halmstad, lånade från min syster! Jag och 3 underbara pojkar <3 Nästa vecka kommer Kewin och la familija hit. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0