Långsamt...

3 rubriker skrev jag innan det blev rätt. Idag går tiden så långsamt! Börjar jobba på eftermiddagen. Känns som man har hela dagen farmför sig. Men ändå kan man inte hitta på något direkt. Vilket förstås är helt fel:) Har suttit och kikat på massa fina hästannonser! Och så fick jag se bilderna när Emelie badade med Tähti <3 Saknar damen, eller iaf ridningen när jag drömmer mig bort! Men om 3½ år ska jag sitta på min egna häst igen! Längtar så jag spricker.

Idag bllir det en tur tilll affären innan jobbet. Och sedan tror jag att jag och E åker till J&B för en tur i skogen:) Just nu kikar John på film, Micke slumrar i soffan och Philip sover gott i sin säng. Och jag, jo jag sitter här framför datorn och förbannar Ljungbyborna för att de inte vill flytta;) Vi vill ha vår gård NU!

Tänk att få gå ut och fodra sina hästar i sitt egna stall! 



Så här skulle jag vilja att mitt framtida stall ser ut. Tegel, svarta detaljer/galler, öppna fronter och stilrent!

Och kika på dessa vackra smidesarbeten http://www.nordiskakaminer.se/img/produkter/_stallinredning.html

Helt underbart! Å vad jag vill ha ett eget stall nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0