Härligta sol och ledighet!

Har haft  inte mindre än 4 dagars ledighet och i morgon kör vi på jobbet igen:) Men bara 1 vecka sedan får jag 2 veckors semester <3

Ledigheten har varit underbar och solen har inte lyst med sin frånvaro utan varit framme varje dag. Har hunnit med en resa till havet, till syster, begravning, födeelsedagskalas, Laxbutiken, hästen och massa annat! Min syster med familj har varit här torsdag-lördag och igår hade vi besök av mina föräldrar och min bror med familj. Vi har ätit gott och barnen har busat massa. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men det dagen kommer spenderas ute i alla fall;) Har en hel del bilder tagna med mobilen så dem får ni kika på här nedan! Har blirvit slarvig på att ta med kameran, men tycker mobilen fyller sin funktion:)





Unnade mig en ny bikini:)



Min store och lille pojke:)



Blöjmonstret



HAVET!























Vissa tyckte det avr lite kallt vid havet;)

















Den här mannen matchade sin röda t-shirt senare på kvällen;)











Vackra blommor på Farbror Roland begravning <3









Hemma på kvällen och lite grillat!







Blommor till mamma som vi köpte på marknaden





Sådan far, sådan son..



Det var allt för denna gången! Det ligger lite bilder i hästarnas blogg också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0