Nu igen;)

Sålde viss Orbiten ändå:( Med stor sorg i hjärtat, men hur vi än vänder och vrider så går den inte in ovanpå hundburen:( Och det är ett krav vi inte släpper på!

Så buggan får stanna och in kommer även en Phil & Teds Hammerhead att flytta! Och trivs vi inte med den så åker den ut med huvudet före;)



Buggan kommer få en uppfräschning i form av ny varukorg, sittdelsbas och Suflett! Färg på sittdelsbas och varukorg blir svart! Sufletten har jag inte bestämt mig för ännu! Även chassit kommer få en makeover, men vilken färg håller jag hemligt ett tag till;)

Kan garantera att detta inte är sista gången jag byter vagnar!

Kommentarer
Postat av: tina

du sade så sent som igår att du inte vill ha philip framvänd varför köpa en likadan vagn då? förstår inte ditt resonemang...

2012-01-26 @ 13:12:10
Postat av: Heidi

ja du e faktiskt mkt värre än mig. o du som klaga på mig när jag bytte vagnar.. hmm.. ja ja du gör som du vill ;) Hoppas du blir nöjd :)

2012-01-27 @ 08:44:37
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Monika

Lite kritik, ta de inte fel.. Men din blogg börjar bli riktigt tråkig. Handlar i stort sätt endast om barnvagnar.. Trist, för den var roligare att följa innan..

2012-01-27 @ 22:17:26
Postat av: Heidi

fick precis likadana inlägg när ja bytte vagnar så nu vet du hur det känns ;) Men du jag vill se bilder på allt :)) Alltså vagn tillbehören mm :)) O speciellt prova vagnarna när dem komme rhem så palla dig hit nu så vi kan ut o gå med pojkarna :)) Och, eller ja snön o isen får ju mer än gärna försvinna innan.. :) SAKNAR ER ♥♥

2012-01-28 @ 15:56:57
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0