9 inlägg

Har skrivit 9 inlägg om barnvagna/åkpåse. Sorry för det! Men jag skriver det JAG vill;) Händer inte så mycket. Pojkarna växer, John har bytt dagis, jag jobbar, Micke jobbar! Händer lite mer i de andra 2 bloggarna oxå! Har ju faktiskt 4 st att uppdatera;) Iväg å jobba om 1 timme, så blir inget långt inlägg idag inte! 

Var i Växjö igår och hittade inte mindre än ett par joggingskor;) Men Micke hittade destu mer. 3 Jeans å massa tröjor! Å just det, lite mer barnvagnstillbehör. Men då är det vel nån som slår bakut om jag bloggar om det;) Det kommer bilder på det i veckan, jag lovar! Har kärat ner mig i en JU JU BE Between väska<3 Vill ha Men det är ju lite pengar som sagt:( Får vänta tills nästa månad tror jag minsann hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0