Slut på veckan

Och här sitter jag i soffan. TV:n på, Philip sover på Mickes bröst, John sover i mitt knä och hundarna sover dom med. Slappare familj få man leta efter så här på söndagen:) Har varit en tuff helg för Micke då jag jobbat båda dagarna. Och även i morgon blir det jobb. Sen väntars det lite ledighet! Planerar att åka till Boda och sy lite på tisdag. Och så hade jag gärna velat få tillbaka min mobil:/ De där 10 dagarna har nu blivit....24 dagar om man ska räkna helgena oxå. Känns lite surt faktiskt! Jaja de ringer vel när den är klar. Kan ju hoppas jag får en ny. Ville ha en lila då, så får se vad de säger;)

Kl 19 blir det att titta på Ponny Akuten. För er som är intresserade av hästar är det en bra program. Oavsett om man är barn eller vuxen!

Sitter också och funderar över vad nästa vagn ska bli. Är ju lite sugen på en del olika, men samtidigt vill jag inte skiljas från nån av de jag har. Iaf inte hammaren och buggan..... Inte lätt det här;) Ne nu ska jag trycka i mig lite onyttigt godis. I morgon tänkte jag börja skriva matdagbok! Ska bli spännande tt se vad jag stoppar i mig på 1 vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0