Premiär med Hammaren

Ett smeknamn måste den ha som de andra;) Buggan och Summiten fick stanna inomhus. Men hammaren fick komma ut på premiär. Svin kallt - 10 grader och ruskigt kall vind! Nu är jag glad att jag beställde 2 åkpåsar!



2 min mellan bilderna och nu sover även John;)





Perfekt att kunna flytta sufletten! Saknade lite den stora suflett vi hade på Selecten, men tack vare detta kan han få skugga ändå!





Fullt viloläge på syskonsitsen.















Är riktigt nöjd med den än så länge! Kan verkligen rekomendera denna vagn. Har avskytt deras vanliga med 3 hjul. Men denna är super stabil coh ruskigt bekväm att köra! Även min mamma prisade den. Dock fortfarande irriterad över att det är trångt att få ner den som sitter i syskonsitsen:/ Men blir nog lättare utan åkpåse och massa kläder. Viloläget i syskonsitsen är tillräckligt. Men för längre sovstunder så blir det nog lite jobbigt för de små ryggarna. Stor minus till den ytte pytte lilla sufletten till syskonsitsen:/ Gör varken till eller från. Också minus till den på huvudsitsen. De är små. Men på huvudsitsen kan man dra fram hela sufletten, vilket gör att den kniper någon extra poäng! 

Över lag helt klart godkänt tack vare den härliga körkänslan och stabiliteten. Dock ingen vagn jag rekomenderar till mindre barn. De sitter skyddade i syskonsitsen, men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0