Cooper test nr 1

Körde det idag och det var varmt! Så sämre dag kunde vi ju inte ha prickat in:( Fick super dålig tid och tempo. Men, men tänkte göra om det om 1 månad. Sprang 2.52 km på 14 min 42 sek. Extra roligt var det att hela familjen kunde vara med idag! Barnen sprang och hejade och Micke sprang när jag var klar! Jag sprang i mina nya träningskläder och givetvis med mitt nya vätskebälte som jag fick av mamma och pappa. Har blivit lite kär i rosa, något jag aldrig varit innan. Utöver detta så blev det även 6 km cykling och 2 km promenad. Här kommer massa bilder från våran utflyckt!















Philip spanar i storebror som tränar:)









Den här busen sprang ett helt varv med mig! 400 m är det.















Hmmm, alltså kan man inte bara punkt förbränna lår, höfter och rumpa?=)





Bild på mina fina kläder och bälte <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0