Påsk

Redan framme vid påsk och Micke är långledig:) Härligt! Vi började ledigheten med att åka och handla. Blev en planka till Johns säng, hundmat och mat till oss:) 4 fullproppade matkassar för ynka 638:- Det kallar jag bra köp! Varav en av dessa var full med kött/kyckling. John fick en planka på sin säng så han slipper trilla ur sängen varje natt. Stackarn vaknar var eviga natt senaste tiden och kommer in till oss. Och sen ligger vi alla 3 och vänder och vrider oss. Men nu är plankan på plats:) Och John har sovit hela natten i sin säng och vaknade först nu vid 7! Vilket betyder att även jag sovit bättre:) Nu ska bara Philip sluta äta på nätterna. Nu verkar i alla fall förkylnigen ge med sig.

Påsken bjuder på massa roligheter! I dag ska jag och pojkarna ta med oss Katrin till stallet! Evigheter sedan vi sågs! Så ska vi kika på Bamses öga och tänder. Katrin studerar till veterinär i Uppsala! Sen när vi kommer hem blir det en joggingtur och mys med familjen <3 Hoppas på någelunda bra väder så vi kan ta en promenad i eftermiddag!

Sen i morgon börjar det dra ihop sig! Påskmiddag i Hjälmaryd, farmor, farfar, mormor, morfar, farbror Jocke med familj, Tinas föräldrar och farbror Krille! Kommer bli jätteroligt. Och de stora pojkarna får leta ägg:)

Fullt upp. På söndag fortsätter det med Påskmiddag i Boda. Sen åker Micke och barnen hem och jag ska spendera kväller-natten-morgonen hos Jessi <3 Evigheter sen och jag behöver verkligen få vara utan mina små gryn nu:) Ser så fram emot det!

Igår bokade jag hingsten vi ska använda på Holly! Det blir Dalwhinnie! Kommer bli en superfin avkomma!

Och nu lite bilder sen sist jag bloggade;)









Johns fina säng. Han älskar alla sina nallar!


Morgonens Philip



Morgonens John



Strax dax för lite frukost:) Men ni får inte glömma läsa om Bamse och Tähti! Klicka på deras namn för att komma till respektive bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0