Ni följer mig vel på RunKeeper??

Om inte så är det dax att börja göra det nu! :)

MaRomer

Hade bestämmt img för att ta en joggingur igår kväll. Men trött i huvudet och ösregn/åska tog stopp för mina planer. Så det fick blir mys hos mamma och pappa.  Dock stolt att jag fixar maten. OCh hoppas på bra viktresultat på måndag ändå!

Idag blir det en promenad med barnen. Micke i STHLM så det blir ingen joggingtur fören onsdag morgon, om jag orkar;) Men det måste jag för snart är veckan slut och jag vill få en hyfsad tid på vår ruset! I helgen blir det milen igen! Ett måste då det blir tårta på lördag när P fyller 1 år!

Idag ska det inhandlas mer nyttig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0