Mycket text lite bilder

Orkar inte lägga in massa bilder för skriver på Mickes bärbara:) Men det har hänt en hel del! John har varit sjuk. Jag har jobbet, Micke jobbar och vi umgås som vanligt:) Nu till det som hänt! Buggan är såld och in har en Emmaljunga Ozone flyttat! Mer bilder och info kommer någon annan dag:) Micke har fått sin "nya" bil. En Citroen XM sedan, vinröd. Ja snygg är den inte men den går framåt:) Och Micke är nöjd! John åkte idag med mormor hem och ska sova där i natt, så nu är det bara Philip här och det ska bli skönt att kunna ägna sig helt åt honom!

Isak har fyllt 1 år och vi firade honom förra helgen. Åkte dit tidigt så jag hann springa med först Daniel och sedan Alva och Heidi. 8 km blev det den dagen. Sen firade vi killen och på kvällen blev det Tacos! Om 1 vecka fyller vår kille 1 år och det firar vi här på Gängesvägen kl 14.00. Och om 3 veckor fyller John 3 år! Tänk så fort tiden går!

Igår var jag i Boda och började sticka på en "docka" Den kommer bli jätte söt:) John ville så gärna sova över där men vi tog det idag ist! Så i morgon hämtar vi honom och tjuvar lite lunch:) Idag blir det en promenad med nya vagnen. Och Philip och Micke. Kanske Nick oxå? Får sa vad vi ska gå! Är tivoli i stan nämligen.

Det är nog allt än så länge:) I morgon blir det jobb för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0