För 1 år sedan

Ringde jag min mamma och bad henne packa väskan. För snart skulle det bli bebis. Natten till onsdagen åkte vi till Halmstad BB. Men ingen bebis kom. Utan jag blev hemskickad med sömntabletter och igångsättningsdatum 6 dagar senare. Men nu vet vi alla att det inte blev så utan mot läkarens ord så kom Philip 1 dygn senare:) Och fort gick det! Har ni glömt bort det så kan ni läsa förlossningsberättelsen här. Minns hur ont jag hade den sista tiden av graviditen. Många sömlösa nätter och dagar och många tårar:( Får frågan om det inte är dax för nästa barn snar. Å nej, det kommer inte bli fler barn för min del. Jag är fortfarande inte återställd i fogarna, och kommer troligtvis inte bli det. Men mitt liv fungerar och jag har 2 underbara pojkar! Jag tänker inte riskera att inte kunna leka med dem resten av livet. Bebisar är jättemysiga och jag skulle kunna föra ett fotbollslag, men inte bära dem i 9 månader;) Det finns andra som klarar det bättre



Första mötet mellan John och Philip. Tänk så små de varit! Philip hade strl 50 i dessa kläder och drunknade i dem:) Mina små pojkar!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

♥♥♥

2012-04-25 @ 11:19:53
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0