1 mil

Jag hade satt som mål att i sommar springa 1 mil. OCh att klara av vårruset på 5 km den 2 maj. Vi kan ju säga att jag behöver ett nytt mål:) För jag har klarat mina mål!! Idag gjorde jag det. Sprang 1 mil på 1 timme och 14 minuter! Med Diezel. Så nu blir mitt nästa mål att springa milen på under 1 timme! och att springa 3 km på 15 min.

Jag är verkligen på g och det känns bra i kroppen. Nya skor och inlägg gör att jag kan springa utan domningar. Lite känningar i vänster knä, men tror det beror på inläggen och omställningarna i benen. Så hoppas det går över snart!

I morgon planerar jag in lite fartlek på 3-4 km, och ingen lång distans. Sprang nämligen 7 km för 2 dar sedan, så nu blir det lite vila!

Och vikten, jo det går super och vägde in mig på 67.4 kg i morse! Lägsta sedan jag var gravid med John. 10 kg kvar, men de fixar vi snart! - 2 kg på 2 veckor är helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0