Bloggen

Faller lite i skymundan. Och ni får ta det! Lägger all tid på familj och träning. Jag har en annan blogg;) Så lite otrogen denna är jag. Hade blivit massa inlägg om träning annars och då hade ni nog tröttnat. Bloggenjag skriver på är för min egen skull. Min dagbok. Och lovar att ni strax ska få ta del av den! 

Pojkarna mår toppen. John pratar, busar och pussas HELA tiden! Han är bäst!!! Och lille Philip. Han äter gröt och lite annat. Han börjar minsann bli stor nu! Snart 5 månader gammal!

Och jag, jo jag har börjat jobba lite smått som Personlig Assistent. Men bara nån gång ibland. Riktigt roligt och absolut något jag kan tänka mig att jobba med i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0