Tiden

Det är svårt att få tid till att blogga;) Så ni får hålla till godo med lite gles inlägg;) Jag trivs verkligen super på jobbet och finns det chans kommer jag fortsätta jobba med E i många, många år framöver! För att ni ska få något att läsa så ger jag er nu adressen till min dagbok, där jags kriver om vikt, mat och träning!: MotVikten.blogg.se

John är just nu på dagis och Philip ligger och sover och jag funderar på att göra honom sällskap. MEn finns så mycket som snörrar i huvudet. Hästar, hundar, träning och det viktigaste av allt: Familjen! Älskar mina pojkar så oöndligt mycket<3 Ingen kan vara lyckligare än jag. En sambo som ställer upp för mig i vått oct torrt!

Kommentarer
Postat av: Heidi

2011-10-05 @ 11:47:53
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0