Vad är det för fel på blöjorna??

Måste bar ha blivit något fel på Philips blöjor. Har köpt Libero Baby Soft 1, 2-4 kg. Men förra gången fick jag ett konstigt paket. Det var lite större än de andra. Men jag tänkte inte mer på det. Döm min förvåning när det är helt andra blöjor i! Vet inte vad som har hänt. Och har mailat Libero för att fråga. Blöjorna är av helt annat material och känns som papper. Hårda kanter och läcker igenom direkt! Har bytt hur många blöjor som helst och även kläder och sängkläder. 2 gånger har de läckt idag:( Och igår när jag handlade nya blöjor så fick jag "de gamla vanliga". Köpta på samma ställe! Blir inte klok på detta. Här är bild på de resp blöjorna!



Till vänster de som  bara läcker och till höger de vanliga.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fast de du säger läcker till vänster som bara har märke där uppe. Dem hade iaf jag till Kewin när han vår nyfödd. Så de andra är nya... Krama

2011-05-23 @ 15:50:18
Postat av: tina

de till vänster är ju de "gamla" blöjorna som fanns när elias o john var nyfödda, den till höger är den nya som snart ska uppdateras till en tunnare modell:)

2011-05-24 @ 08:10:36
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Maria

Libero har gjort om sina blöjor så under en tid nu kommer säkert både dom nya och dom gamla finnas.

2011-05-24 @ 08:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0