Tisdag och snart 4 veckor

Ibland går tiden fort och ibland sakta. Tiden går väldigt sakta när pojkarna sover och fort när de är vakna. Philip börjar få ordning på nätterna, men till skillnad från John så vill han inte alls ligga i sin säng. Det funkar bra ibland men till 80 % så sover han på min mage eller jämte. Och jag får svårt att sova. Hoppas han snart finner sig i att sova i egen säng eller iaf jämte mig. Men han sover mycket bättre nu än för 1 vecka sedan. John han går heltid på dagis denna vecka ut. Sedan tror jag att det blir 15 timmar/veckan för honom. Då blir det massa bus för vår del! Ska höra vad det blir för dagar och tider idag när jag hämtar honom. Älskar mitt blonda lilla yrväder!

Philip sover just nu men annars är han vaken väldigt mycket. På torsdag blir det foto för tidningen, men innan dess så får ni se lite mer av honom. Verkar som han får lika blå och fina ögon som sin storebror!









Kommentarer
Postat av: Heidi

ja dte låter super :) Sover ni över då? får isf fixa så ni får plats o sova ;) Har ju både vagga,spjälsäng o rese säng o så 120 te dig men e liite ;) trångt just nu.. men får bara försöka ordna det på ngt vis :) ja man ser att philip blir mer o mer lik sin storebror :))

2011-05-24 @ 18:12:45
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0