Mycket har hänt

Födelsedagskalas och skador;) John skulle hjälpa Micke klippa gräs och han lyckas givetvis klämma 2 fingrar:/ Attans otur och Micke känner sig så skyldig! Men det hade lika gärna kunna hänt när jag var ute! Jaja, han skrapade bort skinnet på 2 fingrar. Så det blev som bränn sår. Åkte direkt till farmor och plåstrade om honom. Men får inte plåster/bandage att sitta så det har givetvis kommit in smuts i såren. Så idag ska de kika på hans fingrar på BVC. Inte lätt att få honom att hålla det torrt och rent! Och så ska Philip vägas och mätas samtidigt.





Jag kämpar på med nätterna och ingen är den andra lik. Ena natten sover Philip jättebra och nästa vill han bara snutta hela tiden. Och napp är ingen favorit alls. Knas unge! Igår sov jag till 11.50! Kan inte komma ihåg sist jag legat i sängen så länge. Och Philip gjorde mig sällskap. Blev en tur till Boda på em. Och i måndags gick jag och hämtade John! Underbart att kunna röra på sig. Jobbigt var det och visst kändes det på kvällen. Men det tar jag!













Kommentarer
Postat av: Heidi

oj va hemskt det ser ut, hoppas det läker bra snart :) Hopplös e john på o slå sig hela tiden.. barn ;) Så stor Philip har blivit, tiden den går snabbt :)

2011-05-18 @ 10:13:04
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0