Helgen som varit

Har varit bara bra! Lördagen började tidigt som vanligt;) Upp och busa med pojkarna och sedan laga mat och bege sig till stallet. Jessi red Tähti och Saras häst. Gick super med båda! Finns bilder på Jessi och Tähti i min hästblogg. Efter det så åkte jag hem och väntade på att Jessi skulle komma. Hon hade den galna iden att springa hit från stallet. Ca 7 km blev det för henne! Avundsjuk var jag när jag körde förbi! Har så mycket spring i mina ben just nu. Längtar tills jag kan träna fullt ut! Efter det så blev det grill med massa goda grönsaker coh annat gott. Givetvis var pontus här också:) Micke och Pontus intog läge i Jaquccin och jag och Jessi soffan. Under bar dag och underbar kväll!

Och söndagen. Ja vad gjorde vi då...*Tänker, tänker, tänker*. Vi slappade säkert;) Vet att jag på kvällen åkte till stallet igen och löshoppade lite hästar. Sen när jag kom hem så skulle pojkarna i säng och det blev mys i soffan som vanligt.

Även måndag får vara med. Mamma kom in till stan och vi handlade och åt på stan. Åkte och kikade på en gård som är till salu, tittade på Bebis när Jennie red och sen hämtade vi John på dagis tidigare. Blev en tur till stallet även denna dag, med båda pojkarna. John tycker det är så roligt att vara där. Men lite läskigt denna gången då de håller på att lägga om taket. Och det bankas och sågas massa. Sen åkte vi hem och busade lite innan det var dax för mat och sängen. Tiden går så fort när man har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0