Bilder

Skulle lagt ut lite bilder på pojkarna men givetvis så la jag över dem på Mickes bärbara. Jaja det får bli en annan dag! Nu ligger mina pojkar och sover igen;) De gör inget annat hehe. John är hemma från dagis som planerat. Om ni bara visste hur skönt det är att kunna sitta med honom i knät och gosa! Kan sitta i timmar. Han bara älskar att sitta med Philip i knät. Lite hårdhänt ibland men det hade vi räkat med. Han är ju faktiskt bara 2 år. Philip han sover, sover och sover. Får tom väcka honom för att ge honom mat ibland! Så ska det vara hehe. Idag blir det vägning på BVC och på måndag kommer de på hembesök. Och kanske hinner vi med en tur till Mickes jobb. Blev inget Växjö besök igår. Utan Micke hittade lite jeans nere på JC. Skönt att slippa rusa iväg!

Och annars. Jo min foglossning blir långsamt bättre. Men det kommer nog ta ett tag innan den är borta helt. Har gått ner 5 kg sedan Philip kom. Men har minst 15 kg kvar innan jag är nere på min trivselvikt. Så längtar efter att få börja träna! Ska börja med lite promenadet till och från dagis. Så får vi se hur fogarna beter sig. Och sedan långsamt trappa upp träningen.

Nu vaknade den minsta. Så fram med maten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0