Vilomorgon

Kan helt enkelt inte skriva sovmorgon då jag ändå inte får ro i kroppen att sova:( Men jag låg iaf kvar och vände och vred på mig till strax innan 10. Och det var härligt det med! Och lille John han sov heeeeela natten! Vaknade inte fören 7 i morse. Gull unge. Snart ska vi börja dra ner på hans middagslur men får se när det blir. Denna eller nästa vecka. Han sover bara 1½ timme när han är hemma och 2½ timme på dagis. Men så är han betydligt mer aktiv där! Så han verkar behöva det. Får se hur han somnar på kvällarna denna veckan.

Hittade en rolig "Namngenerator" på nätet;) Tänk vad man hittar när man har tid över hehe. Och tydligen så ska vårt kommande barn heta Jill eller Karl. Roligt är ju att John heter just Carl i andranamn! Så en Carl lär det ju inte bli iaf hehe. Men Jill är fint!

Nej nu ska jag inte leka mer. Eller jo det ska jag. Men blir att städa Johns rum också. Drog fram 2 små tornadosar där igår så det är kläder, leksaker, böcker. Ja allt ligger huller om buller hehe. Ska även se om jag inte kan hinna vika lite tvätt. För den tar ju aldrig slut:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0