Våren tillbaka?

Är det så att våren nu är tillbaka för att stanna? Ja jag hoppas detta. Vattengypan är härlig men fylls av sammandragningar:/ Så jag går i valet och kvalet om jag ska fortsätta eller inte. Var hös läkaren förra veckan som gav mig ok. Men känns ändå konstigt! Får se hur det blir på tisdag.

Idag åker Micke till Frankrike, men inte för nöjes skull. Utan med Jobbet. Så nu får knodden hålla sig inne, men det tror jag nog den gör;) Så jag och john blir ensama tills natten till torsdag. Kikade igår om jag skulle få tillbaka några pengar från skatten. Och det skulle jag minsann. En ganska stor slant dessutom! Men hästen behöver ju ny sadel så kommer nog inte se röken av de pengarna:/ Om 1 timme ska jag åka ut till Bebis och se hur det är med henne. Och fota lite när Jennie rider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0