Torpa

Igår blev det en lång dag! först lite sovmorgon, och sedan kom Johns kusiner! Lika trevlig som vanligt. Fick några söta bilder på Axel och John;) Efter det så begav jag mit till stallet och vad jag gjorde där får ni läsa här.
Var hemma 17.30 på kvällen hehe. Tar tid med häst! Men roligt var det att få träffa Jessi igen! Händer allt för sällan tyvärr. John var hemma med Micke och hade både farfar och farbror Krille på besök under efetrmiddagen!

Idag blir det tårta här kl 15. Fick massa tårta över som jag bjöd på i fredags, på jobbet! Och all den tårta orkar vi inte äta upp själva hehe. gick förresten bra på jobbet. Men tråkigt att säga "hej då" för denna gången. Men jag är tillbaka 2012!



Kram!





Kommentarer
Postat av: Heidi

söta kusiner :)

2011-03-06 @ 10:38:43
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0