Rubrik?

Kommer inte på nån bra rubrik. Har hämtat lill killen på dagis och hunnit med en del innan dess. Kollagen till Johns album på dagis är klara. Eller iaf de flesta! Så får se om Micke lyckas skriva ut dem idag;) Hann även tvätta en maskin, plocka disk och dammsuga hela huset. Eller inte Johns rum och toan. Men hann en del iaf. Kände mig pigg så tyckte jag kunde göra det. Men aldrig lär man sig vad kroppen klarar av. Nu sitter jag här och känner att det blir en jobbig kväll och natt. Typiskt!
Tur att Emilia sköter Tähti i dag och i morgon. Så slipper jag det. Blir ju även en tur till läkaren i morgon. Så då får Micke äta på jobbet;) Och John på dagis som vanligt. Han kommer gå samma tider som vanligt fram till 1 månad efter bebis kommit. Sedan blir det 15/h i veckan. Ja så kommer han ju vara hemma med mig och Micke i början, han ska ju också få lära känna bebisen!! Så det blir nog bara bra! Nu ska jag lägga mig i soffan och se om man får vila lite med terroristen John hemma;) Han har så mycket bus och lek i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0