Fynda!

Var nere på Lekia igår och kikad på present till Elias och på vagn. Hittade present till Elias, men vagnen var på tok för stor och klumpig för det ändamålet vi tänkt oss. Så vi kikar vidare! Nåja lite fyndade vi iaf. Fick hem en barngrind, nästan likadan som den vi har. För bara 100:-. Varför? Jo för att det saknade 1 smal pinne. Vilket inte gör oss något då den ändå är för lång och behöver sågas av. Nypris 299:- om jag inte minns fel. Fick även hem ett annat fynd för ynka 59:-! Och vad var detta då. Jo en arbetsbänk med verktyg till John. Så glad han blev. Och varför var den så billig då? Jo för att borrmaskinen inte fungerade. Så Micke skruvade isär den och det vara bara en fjäder som hoppat av;) Så nu har han en hel borrmaskin;) Nu längtar vi mer än någonsin efter större hus hehe. Sakerna får ju inte plats i hans rum;) Så kläder är en bra sak att köpa till honom när han fyller år hehe.



Blir bara en bild då Blogg.se fortfarande verkar ha störningar!

Sen på kvällen åkte vi och firade Elias och det var lika trevligt som vanligt! Nästa person att fylla år är Micke. Honom firar vi idag och nästa helg. Nu sitter jag med en guldklimp i min mage och en i mitt knä;) Underbara ungar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0