Trevlig helg

Än så länge har helgen varit bara bra. Midsommar firades i vår trädgård med, Heidi, Mattias, Kewin, mormor, morfar, farfar, Jocke, Elias Axel och givetvis Micke, John och Philip. En bra dag men god mat coh trevligt sällskap. Bubbel på kvällen och massa tjatter Blev ganska sent men jag hade sovmorgon igår och fick för en gångs skull sova! Det tackar vi för.

I går var det Isaks dop och även Axels födelsedag. Grattis till er båda! Men det blev inget firande av Axel utan det få vi ta nästa helg! Nu ligger alla utom jag och Philip och sover. Tog med hela familjen på en långpromenad igår. 6 km rundan blev det. Alla var trötta men nöjda. Micke gick 5 km med Philip i bärselen så han var lite extra mör;) Idag blir det lugnt. Mat, umgås och träning (ridlektion). Mattias åker hem med hundarna och Heidi och Kewin stannar tills på tisdag. Så någon dag extra blir det! Nu ska jag sitta och slappa lite till härv i soffan och hoppas att Philip somnar!

Kommentarer
Postat av: michelle

Du undrade om jag skulle tävla på onsdag, och ja det ska jag. Vilka klasser ska Jennie och Bella hoppa?? :)

2011-06-28 @ 10:13:54
URL: http://michellenilzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0