Paus igen

Inte så lätt att få tid till att blogga med 2 små pojkar hemma;) De kräver ju lite uppmärsamhet om man säger så hehe. Nåja skriver bara lite snabbt om vad som hänt i veckan. Måndag var en vanlig dag och Philip och jag var hemma och John på dagis. I Tisdags var John återbesök efter sin operation och allt ser bra ut. Nytt återbesök med UL i november. Och i Onsdags hände det inget speciellt. I torsdags tog jag en tur med barnen till Boda och mormor och morfar. Blev oxå en tur in till Jessi och pussa på Holly som står på boxvila:/. Fredags var alla hemma. Blev buslandet med Tina och familj. Och sedan bliev det hästar för min del. Har haft dressyrkurs fredag-söndag. I Fredags var även mamma och pappa på besök på kvällen. Riktigt trevligt som det brukar. Även Farfar titade in!  Och så hann vi även titta på bilar. Men vi vet nog fortfarande inte riktigt vad vi vill ha. En liten familjebil eller en stor häst/hund bil??? Någon som kan hjälpa oss i valet?

Och så undrar ni säker varför jag bloggar kl 5 p morgonen. Jo för att Philip nästan uteslutande vaknar vid 4-5 varje morgon och är missnöjd. Bara att gå upp och sysselsätta honom. Men nu sover han och då passar jag på att blogga. För det vet jag inte när jag får tid att göra nästa gång! Bilder kommer förhoppnigsvis senare under dagen!

Snart midsommar och då kommer min syster med familj igen! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bil= VW Sharan. Kanon, gott om plats utan de bakersta sätena, & drar lite bensin.

2011-06-20 @ 08:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0