Klämde flugan mamma

John kom in och var bekymrad:
John -Mamma, klämde fluga...
Jag -Klämde du flugan?
John - Ja, klämde flugan, ajaj.
Jag - Var gör det ajaj?
John - Tummen ajaj ont.
Jag -Tittar på tummen och ser inget och John går ut och fortsätter leka. Jag följer efter honom. Ser honom leka med något och går fram.
- Vad leker du med?
John - Klämde fluga.
Jag - Men john det är ingen fluga, det är ju en geting:)
John -Ajaj flugan
Jag förklarade för honom att det var en geting och att vi ska kasta den;) John är glad men har en svullen tumme. Första geting sticket för honom;) Och förhoppningsvis lärde han sig att "flugor" ska man inte klämma;)
John kom in och var bekymrad:
John -Mamma, klämde fluga...
Jag -Klämde du flugan?
John - Ja, klämde flugan, ajaj.
Jag - Var gör det ajaj?
John - Tummen ajaj ont.
Jag -Tittar på tummen och ser inget och John går ut och fortsätter leka. Jag följer efter honom. Ser honom leka med något och går fram.
- Vad leker du med?
John - Klämde fluga.
Jag - Men john det är ingen fluga, det är ju en geting:)
John -Ajaj flugan


Jag förklarade för honom att det var en geting och att vi ska kasta den;) John är glad men har en svullen tumme. Första geting sticket för honom;) Och förhoppningsvis lärde han sig att "flugor" ska man inte klämma;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

hörde detta av mamma, sötaste ungen min :) ♥ längtar tills fredag då ses vi :))

2011-06-22 @ 20:32:03
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0