Hosta och kräkas

Stackars lille John har verkligen en hemsk hosta. Så kraftig att han kräktes igår:/ Har varit på väg nån gång mer men har lyckats lugna honom. Tur vi har medicin som hjälper. Hade inte varit kul att behöva åka tilk akuten mitt i natten. Men när han inte hostar springer han och leker som vanligt. Än så länge har jag klarat mig, Micke är fortfarande förkyld och även Philip. Lite hosta och snuva har mina pojkar.

Jag har redan varit i stallet och ridit och det kändes kanon i kroppen! Så strax ska Philip få lite mat sen ska jag vila och sedan blir det klippa lite gräs. Länge sedan man gjorde det;) Philip kallar så bäst jag plockar fram maten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0