God Morgon!

Klockan är nu 05.32 och jag bloggar. Pojkarna  vakande 4. Varmt och kvavt! Tror Philip väckte John som vanligt. Lille P är nämligen förkyld. Hosta och snuva, och nu verkar det vara som värst. Så då vet man att det snart är över. Precis som med John så hostar han bara på natten. Konstigt det där. John har fått en flaska och somnade om med Micke i sängen. Och jag har precis lagt ner Philip i vagnen. Äntligen ser det ut som man ska få sova lite, men se där vaknade han igen...




Klockan är nu 05.40 och P är numera vaken igen:/ Jaja får se om han somnar. Verkar iaf nöjd där han ligger, men det varar nog inte så länge. Senare idag ska jag skicka in massa text och bilder från helgen som varit! Blir en slappdag med mycket tid i sängen. Sovandes hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0