6 km

Var väldigt länge sedan jag tog en sådan lång promenad. Men idag gjorde jag det! Så nu ska det bara utökas med tiden jag blir starkare i kroppen. Kom fram till att jag inte kunnar gå en sån promenad sedan augusti 2010. Så är väldigt nöjd med mig själv får jag säga! Rundan kan ni se på AktivTräning. Började rundan med regn, sedan kom solen och efter det lite moln. Men över lag perfekt väder. Philip sover fortfarande i vagnen och John sitter inne och pysslar lite. Köttfärssås och pasta blir det till middag! Nu slår min bror ihjäl mig om han får veta att det blir pasta, men lovar ska ta mer sås än pastan;) Är så otroligt mysigt att ha John hemma också! Lite bilder blev det självklart!





Måsungar





Regnet slutar falla och solen börjar skina lite











Och så här söta är mina ungar idag:





Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ska ni äta spagetti och pasta?? E inte det samma sak?:):)

2011-06-23 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0