Våg

Fick en väldigt bra våg när jag fyllde år! En våg kopplad till internet. Kan verkligen rekomendera den! Man får ett diagram som man kan kika på när man vill. Där man även ser muskelmassa och fett. Kanon helt enkelt! Dock har jag ju varit på semester och inte motionerat som jag borde:/ Så tror tyvärr inte att min vikt gått ner denna veckan:( Men man får kämpa för det man vill ha! Har oxå varit och köpt nya träningskläder. Och var ute och testade dem idag. Sprang ca 1 km och gick 2. Hade med mig Diz och han är nog tröttare än jag. Sen när jag kom hem blev det en tur på stutsmattan och lite mag coh rygg övningar i gräset. Och nu är jag lagom mör i kroppen. Inte mycket träning men när man har noll kondis så är det iaf ett steg i rätt riktning!

I morgon är dagen full proppad men jag ska försöka komma ut på en tur ändå!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej nu får du skriva nogot kram

2011-08-13 @ 08:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0