Sjukligt trött

Jisses så trött jag är! Klockan är bara 5.09 och jag är uppe för andra gången denna sidan dygnet:/ Är inte så glad på Philip. Jädrans unge som vägrar sova. Känns som det kommer bli en fruktansvärt lång dag idag! Hoppas att han snart somnar om så jag kan stjäla 1-2 timmas sömn innan John vaknar. Verkar som Philip är på g att somna men än så långe vågar jag inte tro på detta;)

Blir en dag med massa att hitta på. Börjar med att ta med mig pojkarna till sickinge. Där ska Jennie hoppa Bebis och jag ska hjälpa till! Efter det så åker vi hem för att väcka Micke. Gräset ska klippas, det ska handlas, städas och packas. För på kvällen kommer Johns sysslingar Minna och Louise med föräldrar. Och på lördag morgon lämnar vi Ljungby för en mini semester i Fröllinge. Underbara Kewin fyller hela 2 år och det ska firas med släkt och vänner! Så är mycket möjligt att jag inte bloggar igen fören nästa vecka. Men det märker ni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0