Måsten...

Det finns så många måsten och nu tycker min syster att ett av dem är att blogga;) Så får vel göra det! Iof så bloggade jag i söndag och idag är det onsdag, så riktigt så illa är det inte;) Men i månsags kom iaf mamma. Jag åkte till stallet och lastade Whisky och så åt vi mat där. Blev ett antal timmar på landet och det är så skönt! Och så får vi inte glömma att Krille fyllde år då. Men tyvärr så var jag som sagt uppbokad med hovslagare och lastning så hann inte komma på fika. Men vi ses ju snart igen!

Sen på tisdag så var vi på hästpremieringen i Hamneda och visade Bebis. Gick kanon och ni kan läsa hennes resultat i min hästblogg! Och vad gjorde vi mer. Jo jag passade på att låna Annes häst och red ut. Får passa på när banvakt finns. Emilia red min dam. Sen blev det handla och laga mat. Och så givetvis pussa på mina underbara barn och min Micke! Vad vi sen hittade på har jag ingen aning om;)

Och så idag onsdag. Dagen har bara börjat men jag har redan hunnit rida och och äta både frukost och mellanmål! Skönt att ha det gjort. Sen i eftermiddag så blir det en hemsk vaccinering för Philips del. Men det kommer nog går bra! Tårar och skrik kommer dt bli, men jag finns där för honom! Och så ska jag köra hem mamma någon gång. Men vi får se när det blir!

Har massa spännande saker att berätta men dem får ni höra om när det har hänt;) Vissa vet men det är inte ens en handfull personer. Nu blev ni nyfikna va! Och så måste jag få iväg inbjudningarna till Philips namngivelse:/ Dem skulle varit ute redan förra veckan ju! Blä!!! Tid, vart tar du vägen!

Är min kära syster nöjd nu när jag bloggt;)? Nu blir det en paus men sen ska jag lägga in lite bilder också!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Japp :) Nöjd :) Men du tjatar på mig när det ej kommer inlägg o bilder så då tjatar ja på dig ;) :)

2011-07-20 @ 10:43:56
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0