Fröllinge

I helgen åkte vi ju till Fröllinge! Kewin har fyllt 2 år och det har firats med släkt och vänner. Smörgåstårta, tårta och skinande sol gjorde dagen ännu mer perfekt. Bättre kunde det inte vara. På söndagen blev det en tur till Falkenberg och lite shopping. Och på vägen hem laxbutiken. Mums:) Bilder kommer säkert min syster lägga ut. Jag hade kameran med men för ovanlighetesns skull så tog jag inte ett enda kort.

Men några olyckor har det hänt;) John började lördagen med att han skulle cykla nerför trappen. Det slutade med skrapsår och svullen käke. Får se om svullnaden vill lägga sig lite! Annars blir det besök på VC igen. Och på söndagen så hoppade Diz på 3 ben. Han har nog en sträckning uppe i "skulderbladet". Han verkar bättre idag och har stundtals busat med tjejerna. Så något allvarligt är det inte. Sen tror jag vi klarat oss från mer olyckor.

Nu väntar jag på att John ska äta upp så att vi kan ut och gå en långpromenad. För idag sov han minsann tilll 9.30! Något som aldrig hänt innan. Och så ska Philip somna innan vi går ut, för annars vill han inte ligga i vagnen så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0